|
|
Bionicle Forum Bionicle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Co uważasz za wygodniejsze? |
Kody do poszczególnych poziomów. |
|
33% |
[ 2 ] |
System zapisu. |
|
66% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Onepu96
Były Moderator
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/6 Skąd: z Polski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:11, 26 Lut 2011 Temat postu: BIONICLE Chibis |
|
|
Tytuł prawdopodobnie do wymiany .
BC ma być grą o Bionicle z przymrużeniem oka opowiadającą historię trzech pierwszych lat lub, jeśli dobrze pójdzie z MOCkami i animacjami, wszystkich lat rozgrywających się na Aqua Magna (czyli 2001-2008). Postacie, jak już wspominałem, mają być w wersji chibi, czyli pomniejszone, by pasowały do humorystycznego klimatu produkcji.
Każdy, kto chce przy tym pomóc, może się tutaj zgłosić. Oto lista osób, które mi są potrzebne i które...
* Wykonają metodą stopmotion animacje MOCków w wersji chibi.
* Skomponują pasującą do klimatu Bionicle muzykę (jak nikt taki się nie znajdzie, to wezmę muzykę z innych gier i filmów Bio, w końcu to ma być freeware, więc można sobie na to pozwolić).
* Podłożą głosy postaci (tylko skąd ja wezmę głos kobiecy ?).
* Zrobią tła pasujące do stopmotionowego stylu postaci.
Zgłaszając się do któregoś z powyższych należy podać dowód na to, że się to potrafi, np. link do swojego arta na forum, zdjęcie jakiegoś swojego MOCka itd.
<center>Twórcy
Główny programista i kierownik projektu - Onepu96
Kompozytor muzyki - TheBioniclePL
Dźwiękowiec - ?
Grafik - ?
MOCer i animator - ?
Głosy postaci:
Tahu - QQS
Pohatu - Patryczek118
Lewa - ?
Kopaka - ?
Onua - ?
Gali - aneczka113?
Takua/Takanuva - Lewa?
Makuta - QQS
Vakama - ?
Onewa - ?
Matau - ?
Nuju - Allemov
Whenua - ?
Nokama - ?
Lhikan - ?
Dume - ?
Nidhiki - ?
Krekka - ?
Sidorak - ?
Roodaka - ?
Norik - Lewa?
Iruini - ?
Jala/Jaller - Lewa?
Huki/Hewkii - ?
Kongu - Allemov?
Matoro - ?
Nuparu - ?
Hahli - ?
Balta - ?
Garan - ?
Velika - ?
Zaktan - ?
Thok - ?
Avak - ?
Reidak - ?
Vezok - ?
Vezon - ?
Axonn - ?
Brutaka - Lewa?
Pridak - ?
Takadox - Patryczek118
Carapar - ?
Mantax - ?
Ehlek - ?
Kalmah - ?
Nocturn - ?
Maxilos - QQS?
Hydraxon - ?
Solek - ?
Tanma - Allemov
Photok - ?
Ignika - ?
Krika - ?
Gorast - ?
Antroz - ?
</center>
Ostatnio zmieniony przez Onepu96 dnia Sob 15:44, 13 Paź 2012, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewa
Administrator
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 3147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Nysa/Wrocław Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 13:17, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja się zgłaszam do podkładania głosu. Nagranie dam ci jak najprędzej. Poza tym mogę też zrobić jakieś tła, ale nie piszę, że na pewno .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patryczek118
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:48, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja chętnie bym mógł się zgłosić do podkładania głosu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onepu96
Były Moderator
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/6 Skąd: z Polski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:13, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wszyscy chcą podkładać głos, a animacji nie ma kto zrobić .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patryczek118
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:47, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Gdybym miał czas i potrafiłbym robić lepszą to bym się zgłosił ale u mnie z animacją jest słabo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowy Spocco Rocco
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/6
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:31, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Masz kogoś spoza forum do pomocy? Tylko z nami będzie cienko... Ja też mogę podkładać głos... Z animacją będzie gorzej, jak i z wersjami chibi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onepu96
Były Moderator
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/6 Skąd: z Polski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:56, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A po co? To nie ma być jakiś niezwykle rozbudowany i głęboki erpeg (na którego, nawiasem mówiąc, Bio i tak by nie zasługiwało ), tylko zwykła platformówka (trochę bardziej rozbudowana, ale wciąż platformówka). Nie widzę więc sensu, by wciągać to tego użytkowników więcej niż jednego forum.
Ostatnio zmieniony przez Onepu96 dnia Pon 17:58, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patryczek118
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:15, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A co byś powiedział na taką wersję Chibi ? [link widoczny dla zalogowanych] Może jakoś bym się postarał
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onepu96
Były Moderator
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/6 Skąd: z Polski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:42, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Są ok, choć mają nieco dziwne ręce, ale do animacji przydałoby się coś bardziej pozowalnego, by ruchy wyszły bardziej naturalnie. Ja mam pewien pomysł na budowę tych do gry, ale nie wiem, jak mógłbym wam ją pokazać - może narysować instrukcję?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewa
Administrator
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 3147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Nysa/Wrocław Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 14:40, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No i pamiętajmy, że zerżnięcie MOCków od kogoś bez jego pozwolenia to czysty plagiat i chamstwo .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onepu96
Były Moderator
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/6 Skąd: z Polski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:52, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dodałem ankietę dotyczącą tego, co według was jest ważniejsze - grafika czy szybkość działania gry, bo jak każdy, kto miał kiedykolwiek do czynienia z grami komputerowymi, wie, jedno może wykluczać drugie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewa
Administrator
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 3147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Nysa/Wrocław Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 14:56, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Onepu96 napisał: |
Dodałem ankietę dotyczącą tego, co według was jest ważniejsze - grafika czy szybkość działania gry, bo jak każdy, kto miał kiedykolwiek do czynienia z grami komputerowymi, wie, jedno może wykluczać drugie. |
Po co mi piękna grafika skoro grać się nie da, bo się rżnie ? Oczywiście, że szybkość działania jest ważniejsza. Najlepiej, żeby było można zmienić jakość z wysokiej na niską, ale nie mam pojęcia czy to łatwe do zrobienia czy nie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patryczek118
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:09, 01 Mar 2011 Temat postu: Ankieta |
|
|
Onepu96 napisał: |
Dodałem ankietę dotyczącą tego, co według was jest ważniejsze - grafika czy szybkość działania gry, bo jak każdy, kto miał kiedykolwiek do czynienia z grami komputerowymi, wie, jedno może wykluczać drugie. |
Ja tam stawiam na szybkość działania gry. Jestem przyzwyczajony do słabej grafiki przez mój sprzęt. Ponadto czytałem, że tylko 40% udanej gry to grafika.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ahok
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: metru-nui Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:28, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mogę pomóc przy animacjach i mockach
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onepu96
Były Moderator
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/6 Skąd: z Polski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:35, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Z Lewą ustaliliśmy, jak w grze (mniej więcej) będą wyglądały moce masek Kanohi. Więc tak:
2001-2003 (i 2008):
Nie będę ich opisywał (no chyba, że bardzo chcecie ), bo ich działanie jest wręcz banalne i dość typowe dla większości platformówek.
2004:
Hau - patrz 2001-2003 (i 2008).
Huna - Niewidzialność. Dla gracza Vakama, gdy używa tej maski, jest półprzeźroczysty i lekko niebieskawy, a dla wrogów niewidoczny.
Rau - ??? (Nie wiadomo, możecie dawać swoje propozycje).
Ruru - Rozświetla ciemne tunele.
Mahiki - ???
Matatu - Pozwala podnosić przedmioty i wrogów, prawdopodobnie przy użyciu kursora.
Komau - Chwilowe ogłupianie/zatrzymywanie przeciwników.
Vahi (podczas walki z bossem) - Bullet-time .
2005:
Brak, z wyjątkiem poziomów (retrospekcji) z Toa Hagah, które i tak nie wiadomo, czy się pojawią.
Kualsi - Teleportowanie się w wybrane miejsce na planszy.
Pehkui - Pomniejszanie się postaci, co pozwala dostać się do bonusów ukrytych np. w małych przejściach.
2006:
Calix - Dzięki niej Jaller poruszą się szybciej i skacze wyżej niż inni Inika.
Elda - Wykrywa ukryte bonusy w zasięgu ekranu.
Suletu - ???
Kadin - . Swoją drogą, warto napisać, czym różni się od Miru. Przede wszystkim tym, że Nuparu musi cały czas być w ruchu, by lecieć, a Lewa może się unosić w miejscu. Poza tym - Lewa lewitując ma siedzieć po turecku, a Nuparu będzie latał jak Superman.
Iden - Duch Matoro (prawdopodobnie jego unosząca się półprzeźroczysta wersja) wychodzi z ciała, by móc zwiedzić poziom np. w poszukiwaniu odpowiedniej drogi do celu. W przypadku zniszczenia ciała podczas używania maski Matoro umiera.
Sanok - Automatyczne celowanie.
2007:
Arthron - Patrz Elda.
Faxon - ???
Tryna - Ożywianie i przywoływanie pobliskich zombiaków.
Zatth - Przywoływanie pobliskich Rahi.
Volitak - ???
Garai - ???
Inne:
Ignika - Przedmiot, który trzeba znaleźć by ukończyć niektóre rozdziały (rozdziały w tej grze to np. rozdział 1 - 2001-2003, rozdział 2 - 2004-2005 itd.). Obecna jest też podczas poświęcenia Matoro i fragmentu z Toa Igniką na końcu gry.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|