Lewa
Administrator
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 3147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Nysa/Wrocław Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 14:33, 19 Gru 2007 Temat postu: Regulamin |
|
|
1. Ogólne zasady pisania na forum:
a. przy grafikach o dużym rozmiarze zaleca się podanie do nich adresu,
b. przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są,
c. jeśli jakieś materiały są kopiowane z innych stron internetowych lub for, użytkownik powinien uzyskać zgodę na ich wykorzystanie od autora i/lub podać źródło,
d. pisz ortograficznie, interpunkcyjnie i składniowo poprawnie.
e. kopiowanie avków i sygnaturek jest nie dozwolone i tym bardziej jest nie wskazane wstawianie ich na tym forum
f. zabronione jest również dawanie wielkich avatarów i sygnatur ponieważ rozwlekają forum i nie ładnie to wygląda
2. Ostrzeżenia/bany
Użytkownik może dostać ostrzeżenie, zakaz pisania postów lub bana za:
a. spamowanie, tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat, "chatowanie",
b. używanie słów godzących w dobre imie osób trzecich, wulgarnych, publikowanie treści rasistowskich, nawołujących do przemocy, brutalnych, prowokowanie kłótni
c. akty agresji wobec użytkowników innej strony internetowej lub forum,
d. pisanie całych postów lub nazw tematów dużymi literami, pogrubioną, podkreśloną, pochyloną czcionką, tzw. falą (na zmianę litery wielkie i małe) lub za wstawianie w treści posta wielu zbędnych emotikonek,
e. umieszczanie adresów do stron komercyjnych, reklamowanie jakiś produktów/usług,
f. umieszczanie na forum treści oferujących sprzedaż, wymianę bądź udostępnienie materiałów nielegalnych oraz prośby o linki do nielegalnego oprogramowania,
g. kilkakrotne przyznanie punktów „pomógł” jednej osobie w danym temacie lub przyznawanie ich za odpowiedzi, które ewidentnie nie pomogły,
h. posiadanie kilku kont użytkownika (np: dwóch)
i. podpis zawierający treści rasistowskie, brutalne, pornograficzne czy obraźliwe
j. niestosowanie się do punktu 1. lub 2. regulaminu,
k. zakładanie tematów lub pisanie postów z odnośnikami do gier online typu bitefight itp.
l. nadużywanie przycisku
m. avatar zawierający treści rasistowskie, brutalne, pornograficzne, obraźliwe itp.;
n. nadmierne próby zapisywania się do RPG, które są już dawno zamknięte lub w których skończyły się zapisy.
3. Moderatorzy/administratorzy
a. obsługa forum może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub post, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę lub e-mail,
b. możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu wysyłając na e - mail
c. wysokość kar dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, zalecane jest najpierw wysłanie Prywatnej Wiadomości do moderatora, który wystawiał ostrzeżenie, w celu wyjaśnienia sprawy. Jeśli nie będziesz mógł nawiązać kontaktu z moderatorem to, możesz zgłosić swój problem do Administratora forum na pw. Nowe tematy ze skargami na błędne decyzje moderatorów będą bezwzględnie kasowane,
d. Moderator ma obowiązek uzasadniać swoje decyzje na żądanie usera, który jest z nią związany
4. Inne
a. obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za znajdujące się na nim treści,
c. za przeklinanie będziemy stanowczo karać.
nawet jak bedzie cenzura
5. Podrzędne posty.
a. double-post (podwójny post) ostrzeżenia x 0 (chyba, że ktoś przegina to już x 1)
b. Triple-post (potrójny post) ostrzeżenie x 1 (lub 2 triple-posty to już x 2)
c. Kwarta-post (poczwórny post) ostrzeżenie x 2 inne takie podrzędne posty będą karane ostrzeżeniami od 3 w górę.
Na przekleństwa które zostały już wypowiedziane przymknę oko ale każde następne będzie karane ostrzeżeniem. Dziękuję za przeczytanie regulaminu i życzę miłego pisania na forum
Poprzedni topic był przeładowany, więc założyłem nowy. I proszę w nim nie pisać.
Ostatnio zmieniony przez Lewa dnia Śro 14:33, 19 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|